الارهاب لا دين له
للحرية ... طريق
الأرصاد: سقوط أمطار خلال ساعات على السواحل الشمالية            وزير النقل يعلن زيادة أسعار مترو الخط الثالث فقط            مصر تعلن مساندتها للمملكة العربية السعودية.. وتحذر من تسييس قضية جمال خاشقجي            السيسي: استطعنا استرداد أرض الوطن حتى آخر شبر حربا وسلما            

Instagram
SMS
تفاصيل غرق راندا البحيرى
جريدة ميدان التحرير - [متابعة] - 9 نوفمبر 2018 الساعة 12:47 مساءً
نجاح كبير حققه مسلسل "الأب الروحى" بجزأيه الأول والثانى، حتى بعد تغيير مخرج الجزء الأول، وعدد كبير من الأبطال وظهور مجموعة من الشباب للمرة الأولى.

وكانت الفنانة راندا البحيرى، من نجوم الجزء الثانى، والتى شاركت فى العمل مع المخرج تامر حمزة، ولاقى دورها استحسان الجمهور، وتروى راندا عبر حسابها على "إنستجرام" كواليس تصوير أحد المشاهد الأخيرة لها فى المسلسل، وتحديدا 18 ثانية من الحلقة رقم 56 بالجزء الثانى للمسلسل، حيث نشرت فيديو من كواليس تصوير المشهد.

وقالت راندا، "الـ 18 ثانية دول من كواليس تصوير مسلسل الأب الروحى.. المخرج الأستاذ تامر حمزة، قالى أنام فى المياه.. قفلت عينى ومكنتش سامعة أى حاجة برة علشان صوت المياه اللى بتنزل من فوق كان عالى جدااااا.. ده غير أن البوكس الإزار ده مقفول عليا من فوق".

وأضافت "قفلت عينى علشان ياخدوا الشوط اللى عايزينه.. وخدوا الشوط اللى عايزينه.. وبعدها الأستاذ تامر بينادى (فتحى عينك يا راندا.. فتحى عينك يا راندا.. خلاص يا راندا خلصنا)، وأنا مبردش أنا أصلا مش سامعة أى حاجة".

وتابعت "الأستاذ تامر افتكرنى موت أو دايخه.. أو إن أى حاجة حصلتلى.. واترعب عليا خاف على خوفى قسما بالله مشوفتهوش قبل كده.. جرى وقعد يصرخ ويزعق فى كل الناس علشان يلحقونى.. وهو شخصيا جرى وجاب السلم وأول ما عرف إنى صاحية وشافنى قدام عينه بصلى.. حط إيده على وشه وعيط وبعدها فضل دقيقة قاعد على الأرض بيجمع نفسه من الخضة.. على فكرة أنا كان بقالى شوية قبل زمن الفيديو ده مبردش عليهم خالص علشان كده الخضه كانت كبيرة".

واستطردت "أنت يا أستاذ تامر يومها كبرت فى نظرى أوى أوى أوى.. وعرفت أد إيه أنت بتخاف على الممثل بتاعك وبتحبه بجد.. ياريت البنى آدمين كلهم طيبين زيك.. وأنا سعدت واتشرفت أن فى الـcv بتاعى اتكتب أنى اشتغلت معاك.. شكرا على الروح اللى شوفتها فى اللوكيشن بتاعك يا أستاذ تامر وشكرا على وقوفك جنبى ودعمك ليا".