الارهاب لا دين له
للحرية ... طريق
تردد قناة bein sports المفتوحة الناقلة لمباراة مصر وروسيا            وزير المالية: 7% زيادة بالمرتبات و15% للمعاشات أول يوليو            50 % زيادة متوقعة فى أسعار تشغيل خدمات المحمول            قيادات محافظة القاهرة تجتمع لبحث زيادة تعريفة سيارات السيرفيس والتاكسى            تعرف على سعر البنزين الجديد وجميع المنتجات البترولية            3 علاوات على المرتب للعاملين بالحكومة تبدأ من يوليو            "مفاجأة وتغيير وزيري الدفاع والداخلية".. تعرف على أسماء حكومة مدبولي الجديدة            السيسي عن إجراءات الإصلاح الاقتصادي: "مفيش بديل"            

Instagram
SMS
متصل يهاجم مذيعة «LTC»:"أنتِ مجرمة.. ناقص تلبسي قميص نوم على الهواء"
جريدة ميدان التحرير - وكالات* - 17 مايو 2017 الساعة 11:02 صباحاً
هاجم متصل يدعى خالد سعيد من القاهرة، الإعلامية شيماء جمال بسبب نبشها في القبور لاستخراج جثة من أحد المقابر، قائلا: «اللي عملتيه ده إجرام وإنتي مجرمة وده أقل توصيف أقوله لكي».

وقال في مداخلة هاتفية لبرنامج «المشاغبة» المذاع على فضائية «LTC»: «إنتي بتدوري على سبق وده مش صحيح والمقابر لها حرمة وأصحابها لا يعلمون بما قمتي به، فنبش المقابر انتهاك، وكنتي تقدري توصلي فكرتك بعيدًا عن الإثارة».

وأضاف: «إنتي لو بتعملي برنامج عن المخدرات هتطلعي تشمي قدامنا، على الهواء، وهتعملي إيه لو بتعملي برنامج عن الدعارة هتطلعي بقميص نوم»، فردت الإعلامية قائلة: «إيه الكلام ده بقى هو قميص النوم هلبسهولك يعني».